joi, 19 mai 2016

Premolarul - Sau despre necesitatea de a rămâne neîntrerupt inteligent



Începutul
Aseară, după al doilea algocalmin,  pe undeva prin semi-emisfera din stânga jos, s-a ițit spontan și vag neplăcut o retrospectivă. Și, consecutiv, o numărătoare.
Nici cât totalul degetelor de la membrele de sus. Ori de jos, e totuna.
Întâi e suverana, „domnișoara”Antonescu. Sunt tentat să zic „Domnul să-i dea odihnă și să aibă milă de păcatele ei!”. Mă abțin, rămân doar la cea de-a doua parte a sentinței, n-am habar dacă mai trăiește ori ba. Ea a fost prima. Întâlnirea, în ce mă privește, s-a înfăptuit destul de târziu, cred că nu trecusem încă pragul spre deceniul 4. Vreo 28-29 de ani.
Am intrat în odaia cea cu promisiuni de mai bine și temeri cât cuprinde destul de sfios. Tulburat de noutatea demersului, m-am trezit făcând glumițe. Semn de inconfort psihic la subsemnatul. E un instrument personal de plasament în defensivă, o încercare de a disimula frunzele morcovului din dos. La vremea aia glumițele și o oarecare notă din voce erau cele două arme pe care le băgam în prima linie. Infailibile. Doamnele care nu zâmbeau din prima erau ori constipate ori lesbiene.
Binevoitori, amicii care aflaseră unde mă duc și cu ce treabă îmi spuseseră că-i musai să adopt o anume linie de adresare.
-          Să nu-i zici „doamnă”! bagă de seamă! Da’ oi fi auzit și tu povești despre chestia asta, nu? Cucoana se ofensează una-două și, din câte se știe, nu se sfiește să-i corecteze pe cei care cad în eroare.
Destul, nu-i musai să mi se spună de două ori.
-          Săru-mâna!
 Zic, și nu-mi iese neam „domnișoară”! ce dracu’! e de-o seamă cu mama, ba parcă mai trecută nițel. „Doamnă” vine de la sine, natural ca lumina la răsărit.
După ce i-am explicat motivul vizitei m-a întrebat de câte nopți nu dorm. Vreo 3, zic eu oarecum reflex, probabil din dorința sinceră de a fi compătimit. „Păi atunci, zice domnișoara Matusalem, nu vă pot face anestezie.” Și-uite-așa mi s-a relevat încă un motiv să-mi intre bine în cap că experiențele de inițiere nu se uită niciodată.
Am crezut că, după ce a ronțăit din măseaua mea cu ustensila aia infernală care bâzâie, greul a trecut. Întâi un fior, p-ormă un tremur, apoi nenumărate zvâcnete, gemete și spasme orgasmice. Nimic despre sex, fir-ar ea de viață! Apoteoza experienței s-a desăvârșit abia după ce albinuța și-a ostoit bâzâitul iar eu am reușit să respir și să-mi șterg sudoarea de pe tâmple. Freze. Niște ace îngrozitor de lungi, cu aspect elicoidal pe toată lungimea lor. Probabil satanice instrumente de pe vremea Inchiziției. Domnișoara de fier a tot forat în interiorul unor canale numai de ea știute până când a dat Domnul cel bun și a extras ce trebuia extras. Nervii măselei și nervii mei cei mulți, lăsându-mă bleg cârpă pe scaunul de tortură.
-          Gata, zice dumneaei cu oarecare satisfacție în ton dar cu vădită părere de rău că s-a terminat. L-am scos. Ei, cum vi s-a părut?
-          Îhhmm! Mhhmîîăăăhm!
Răspunsul meu a fost doar pe jumătate strategic. Știam că nu s-a terminat de tot, e doar un prim contact, va mai fi măcar un al doilea dacă nu mai mult. Cealaltă jumătate a mormăielii a fost din simplul motiv că îmi fuseseră siluiți o bună parte din mușchii feței, mandibula și o parte semnificativă de limbă. Cum mama naibii să-ți mai iasă din gură cuvinte articulate omenește, pe înțeles?!   
Domnișoara Torquemada  părea că s-a distrat pe cinste. Aproape că torcea ca o mâță după ce se epuizase în bunătate de act sexual.  
Când am ieșit din clădire mă gândeam că femeia asta are nevoie de multă forță ca să trăiască asemenea sentimente de câteva ori pe zi. La mine, la noi, pacienții care trecem numai o dată prin ritualul pierderii speranței, starea de epuizare e compensată după aia de relaxare, de o contrastantă stare de bine. Nu poate fi decât euforie după trecerea prin purgatoriul frezei și a  acelor lungi care mușcă din viața noastră. Pe când ea? Vă dați seama câtă putere zace în adâncu-i ca să ia de la capăt truda epuizării prin satisfacții succesive? Câte orgasme poate suporta o biată domnișoară dentistă?! Oare câți miei i-or trece pe zi prin mână? 8? 10? Mai mulți?

Prima experiență la dentist! De neuitat! De departe Domnișoara Antonescu e spuma, Întâia și de necontestat Suverana. Grație sadismului ei vizitele mele ulterioare în astfel de cabinete au fost, din nefericire, cât s-a putut de rare.
Ștefan,
Mai 2016
Va urma, urmare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu